یه روز قشنگ برفی
زندگی رو عشق است
تا شقایق هست زندگی باید کرد

                    

 

هیج هسی قشنگتر از قدم زدن توی برف نیست

وقتی خیلی آروم گونه هات رو نوازش میده

وقتی همه جا سفید سفید میشه

آدم دلش می خواد پرواز کنه

امروز اولین برف سال رو به همه ی

دوستای خوشگلم تبریک میگم

منکه منتظر اومدنش بودم

امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم

عین یه رویا بود

فکر کنم اولین باره تو پاییز داره برف میاد

ولی خوش اومده

قدمش روی چشم ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

ناصر
ساعت8:24---20 آبان 1390
سلام دوست عزیز مرسی بازم بهم سر زدی اره دیگه

پوریا
ساعت22:59---17 آبان 1390
سلام مینا
خوبی ؟
خیلی وقت بود به وبلاگت سر نزذه بودم گقتم بیام ببینم چه خبره؟
امروز وبلاگو ترکوندیا !!!!!!!
اما مطالب قشنگی گذاشتی
وبلاگ من که رنگ و بوی مرگ به خودش نشسته و کلی هم گرد و خاک روش نشسته اما همین جوری خوبه
خلوت باشه هیشکی نیاد من راحت ترم
فردا طراحی سایتمونو شروع میکنیم
من باید کارای طراحی شو انجام بدم


ناصر
ساعت19:39---17 آبان 1390
وبلاکت عالیه به منم سر بزن ممنون میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 17 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط مینا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 892
بازدید کل : 235871
تعداد مطالب : 239
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1



كد تصوير تصادفی

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

Best Cod Music

آيکـُن هاي ِ دختره